Czym są pliki cookie

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które zapisywane są w komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika (np. telefon, tablet) w momencie wizyty na naszej witrynie. W plikach przechowywane są różne informacje o użytkowniku i jego preferencjach. Plik cookie zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej z której pochodzi, czas życia pliku cookie, oraz wartość, zazwyczaj stanowiącą losowo generowany i niepowtarzalny ciąg znaków.

Cel Polityki cookie

Niniejsza Polityka cookie zawiera informacje o stosowanych plikach cookie oraz reguluje zasady ich wykorzystywania w serwisie impel.pl i innych subdomenach internetowych Spółki Impel S.A. (dalej: Impel).
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookie oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Impel S.A., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław.

Ustawienia i zarządzanie plikami cookie

Ustawienia powszechnie wykorzystywanych przeglądarek internetowych pozwalają na zapisywanie wszystkich rodzajów plików cookie. Możesz jednak zarządzać ustawieniami plików poprzez:

  1. narzędzia udostępniane przez operatorów przeglądarek internetowych (szczegóły dostępne po kliknięciu w linki poniżej):
    Internet Explorer,
    Mozilla Firefox,
    Google Chrome,
    Opera,
    Safari.
  2. panel zarządzania plikami wyświetlany z chwilą ładowania strony głównej serwisu – wybór opcji „Zgadzam się’ – powoduje, że Impel zapisuje i korzysta z wszystkich plików zapisywanych na Twoim urządzeniu końcowym; w panelu może wyrazić także zgodę na zapisywanie tylko wybranych rodzajów plików, które szerzej opisano w punkcie „Rodzaje plików cookie” poniżej.

Masz prawo, w każdej chwili wycofać zgodę na korzystanie przez Stronę z plików cookie. Pamiętaj jednak, że dezaktywacja używania plików cookie, włączenie ostrzeżenia przed ich użyciem lub brak akceptacji ustawień może wiązać się z trudnościami z korzystania z wybranych funkcjonalności naszych serwisów.

Rodzaje plików cookie

Gromadzone przez serwis pliki cookie można podzielić ze względu na:

  1. czas na jaki pliki cookie są instalowane w przeglądarce użytkownika:
    a) „sesyjne” (session cookie) – są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej, wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
    b) „stałe” (persistent cookie) – przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. cel wykorzystania plików cookie:
    a) niezbędne: konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO);
    b) preferencyjne: umożliwiają „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.  – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    c) statystyczne: pozwalają one badać ruch na stronie internetowej, poznawać preferencje naszych użytkowników, analizować ich zachowanie w serwisie oraz umożliwiają interakcje z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    d) marketingowe: pozwalają na dostosowanie wyświetlanych reklam i treści do preferencji naszych użytkowników oraz prowadzić spersonalizowane kampanie marketingowe – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Więcej informacji na temat każdej kategorii plików cookie ich pochodzenia i czasu obowiązywania znajdziesz w poniższej tabeli:



Uzupełnij formularz

Podaj nam więcej szczegółów, co pomoże nam sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie









    * pole wymagane

    Administratorami Twoich danych osobowych będą Współadministratorzy wskazani w linku Wykaz Współadministratorów, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy o współadministrowanie.
    Zgłoszenie odwołania ww. zgód należy wysłać na następujący adres e-mail: iod.e-marketing@auraco.pl
    Punktem kontaktowym dla Ciebie, w sprawach dotyczących ochrony Twoich danych w związku z ww. Zgodami, jest Auraco sp. z o.o., ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa, adres e-mail iod.e-marketing@auraco.pl.