W ostatnich latach funkcjonalności systemów monitoringu wizyjnego znacząco się rozwinęły. Wykorzystanie systemów wizyjnych wyposażonych w narzędzia analityczne w sklepach, centrach i sieciach handlowych wspiera nie tylko bezpieczeństwo, ale także strategie sprzedaży. Prezentujemy najnowszy artykuł opublikowany na portalu Property News, w którym nasi eksperci opowiadają o rozwiązaniach AI w monitoringu wizyjnym placówek handlowych.
Artykuł porusza kwestie wykorzystania analizy obrazu oraz sztucznej inteligencji, w celu dostarczenia zarządcom placówek handlowych informacji na temat ruchu w sklepach i preferencji zakupowych klientów. Technologie pozwalają także na przeprowadzanie zdalnych, automatycznych audytów jakości, co wspiera standaryzację obsługi w poszczególnych placówkach sieci handlowych. Nasi eksperci – Krzysztof Bereza, dyrektor grupy produktowej Technical Security oraz Katarzyna Kudelska, dyrektor segmentu Centra i sieci handlowe – podkreślają także, jak istotne są zaawansowane algorytmy w monitoringu wizyjnym w obszarze zabezpieczenia obiektu handlowego.
Nowoczesne technologie pozwalają m.in. na wykrywanie niepożądanych zachowań również w newralgicznych strefach obiektów, takich jak klatki schodowe czy parkingi. Jednocześnie wypowiadający się w artykule eksperci podkreślają, jak ważna jest nadal rola pracowników ochrony ochrony. W szczególności w większych obiektach handlowych są oni niezbędni ze względu na przepisy przeciwpożarowe, a także wykrywanie zagrożenia terrorystycznego i działalność grup przestępczych.
Zachęcamy do lektury artykułu na portalu Property News, z którego dowiesz się, w jaki sposób monitorowanie wizyjne zmienia oblicze zarządzania w centrach handlowych i sieciach retailowych. Odkryj nowe możliwości, jakie przynosi zaawansowana technologia w dziedzinie handlu detalicznego.